• abd ürünlerine ek vergi

    3.
    Boykot varsa hiç ihtaç edilmsin. Ülkeye girdikten sonra alınsa nolur alınmasa ne.
    1 ... ariana grande
  • bim

    1383.
    Sanki sadece türkiyeden geçiniyor abd.
    Ne garip insanlar var.
    ... ariana grande
  • dolar

    1455.
    Düne kıyasla tekrar yükselişe geçmiştir.
    Bakalım bist açılana kadar durum ne olacak.
    ... ariana grande
  • ankara sosyal bilimler üniversitesi

    13.
    Eski (bkz: ipek üniversitesi) binasını kullanıyor.

    içi 10 numara bi devlet Üniversitesi.
    ... ariana grande
  • nişantaşı üniversitesine burssuz girmek

    5.
    Tıp kazanmaktan zor olan durum.
    -1 ... ariana grande
  • dolar 1 20

    4.
    Düşününce çokta eski değil sadece 12 sene öncesi.
    1 ... ariana grande
  • onların iphone u varsa öbür tarafın samsungu var

    22.
    Samsung türk malı mıydı?
    ... ariana grande
  • katar

    227.
    Şu sıra her sıkıştığımızda kapısını çaldığımız ülke.
    ... ariana grande
  • serenay sarıkaya

    1557.
    istediği gibi giyinir.
    isterse çıplak gezsin bana ne amk.
    -1 ... ariana grande
  • yengec burger iftirası

    4.
    Lütfen başlıkları terk etmeyin.
    6 ... ariana grande
  • asgari ücret

    548.
    1 ocakta 2018’de. 517$ ediyormuş.
    ... ariana grande
  • yengeçini de burgerını da

    1.
    Ben de burger king hamburgerlerine yengeç eti koyuyormuş onun ifşası falan var diye okudum.

    Olay çok farklıymış.
    ... ariana grande
  • ilk önerilen netflix dizisini izleyecek olmam

    1.
    (bkz: riverdale)
    1 ... ariana grande
  • rus halkının türkiye krizi hakkında yorumları

    6.
    Tarih her zaman tekerrür eder. Rusya hiç bi zaman zor zamanımızda yanımızda olmamıştır.

    iyi günlerimizde dost gibi davranmıştır.
    -1 ... ariana grande
  • 100 dolar

    41.
    700 türk lirası.

    10 sene önce 115 türk lirası idi.
    ... ariana grande
  • rus halkının türkiye krizi hakkında yorumları

    2.
    Rusya bizim geçmişdeki en büyük düşmanlarımızdandır.
    Eski düşman dost olmaz zaten.
    2 ... ariana grande
  • bakü tiflis ceyhan petrol boru hattı

    14.
    Ermenistanın mallığı yüzünden gürcistan milyar dolarlar kazanıyor.

    Zira ermenistanın türklerle olan yanlış ilişkileri yüzünden boru hattı gürcistandan üzerinden türkiye’ye geliyor.

    Oysaki ermenistandan gelse daha yakın mesafe. Ama siyasi düşünceleri yok. Eskiye saplanıp kalmışlar o yüzden de kuruyup gidiyorlar dağdan başka bir şey olmayan topraklarda.

    Kısaca bu işten en kârlı çıkan (bkz: gürcistan)
    ... ariana grande
  • gemideki nişanlısını aldatan orospu rose

    1.
    Bir neslin bu durumu romantik sanmasına sebep olmuştur.
    5 -1 ... ariana grande
  • bostancı

    72.
    Suriyelinin olmadığı tek yer herhalde.
    ... ariana grande
  • hükümet ve devlet ayrımını yapamamak

    1.
    Çok üzücüdür.

    Ülkede sadece akp kalsında ne olursa olsun ve akp gitsinde ne olursa olsun insanları var.
    ... ariana grande
  • yeni şeyler getiriyorum